FAQ

FAQ

Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål som stilles af vores besøgende. Vi håber at du kan finde dit svar her. Husk at vi gerne vil høre fra dig, så hvis dit spørgsmål ikke besvares her, skal du endelig kontakte os.
  1. Er der nogle skjulte omkostninger når man køber hos ShytoBuy?

    Nej, der er ingen skjulte omkostninger; du betaler for dit produkt og levering - intet andet.

  2. Hvad er jeres sikkerhedspolitik?

    ShytoBuy er dedikeret til at tilbyde dig både sikkerhed og fortrolighed når du bestiller hos os. Vores online bestillingssystem gør brug af den seneste sikre krypteringsteknologi. Alle personlige informationer samt betalingsinformationer er sikret på bedste vis, så du ikke behøver at bekymre dig, når du handler hos os.

  3. Har I en butik jeg kan besøge?

    Nej, ShytoBuy eksisterer kun online. Vi får vores produkter fra hele verden, hvilket udover at sørge for vi har travlt, giver os mulighed for at tilbyde dig de bedste kvalitetsprodukter til de mest konkurrencedygtige priser. Hvis vi havde en fysisk butik ville det øge vores omkostninger betydeligt, hvilket ville føre til at vi ikke kunne give dig så gode besparelser.

  4. Hvordan kontakter jeg kundeservice?

    Kundeservice er virkelig vigtigt for os, vi ville trods alt ikke være hvor vi er uden jer! Vi har et venligt og velvidende kundeservice hold klar 5 dage om ugen til at besvare et hvert spørgsmål du end måtte have. Hvis der er et problem med din ordre, et spørgsmål om vores service eller hvis du vil bestille en ordre ved vores kundeservice, kan du klikke her for at se hvordan du kontakter os.

  5. Hvor længe har ShytoBuy eksisteret?

    ShytoBuy startede op i 2005, og har sidenhen hjulpet tusindvis af mennesker med at få den behandling de har brug for. Siden vi åbnede vores side, har vores prioritet været at hjælpe folk med at få den løsning eller det svar de leder efter på en diskret og sikker måde. Og noget må vi gøre rigtigt, for vi har nu hjemmesider på alle store europæiske markeder, og yder vores service til kunder i ethvert hjørne på kloden.

  1. Hvilke betalingsmuligheder har I?

    På nuværende tidspunkt tager vi imod VISA, AMEX, VISA Electron, MasterCard desuden tilbyder vi betaling gennem Klarna faktura og Klarna delbetaling/afbetaling.

  2. Kan jeg betale med check eller bestille per efterkrav?

    Nej, vi tager desværre ikke imod check, og man kan ikke bestille pr. efterkrav.

  3. Kan jeg bruge mere end et kort til at placere en ordre?

    Ja. Hvis du har brug for at dele betalingen af din ordre over 2 kort, kan det blive arrangeret. Du vil skulle kontakte vores kundeservice, så de kan gennemgå transaktionen for dig. Du kan kontakte dem over telefonen på 69 96 03 90 eller via e-mail på [email protected], og de kan derefter hjælpe dig med at dele betalingen.

  4. Hvordan vil min betaling se ud på mit kontoudtog?

    For at sikre fortroligheden når du bestiller fra ShytoBuy, vil vores hjemmeside og vores produkter ikke vise sig på dit kontoudtog. I stedet vil transaktionen blot stå som "ComfortClickSTBDK"

  1. Hvorfor har I brug for mit telenfonnummer?

    Du bedes oplyse dit telefonnummer i tilfælde af, at vi får brug for at kontakte dig, hvis der er problemer med dit betalingskort eller leveringsdetaljer.

  2. Er mine personlige detaljer sikre hos jer eller kan jeg risikere at modtage uønsket e-post?

    Vi videregiver ikke informationer og emails til tredjepart. Ej heller sender vi emails eller post til folk, der ikke har selv har valgt dette ved at sætte et flueben i en boks.